19 januari, 2008

Lördag

Ja Vicki.. vi äter pizza varje fredag, i stort sett. Firar att arbetsveckan e slut, kan man väl säga.

Somnade i soffan i går... sen in i sängen... vaknade vid 11 med världens huvudvärk. Och givetvis hade vi inga värktabletter:( Till slut grät jag så ont jag hade. Körde till apoteket o handlade... o sen försvann huvudvärken snällt :)
Så vi körde till Ikea o sen käkade vi lunch på McD :)

Nu spelar jag spel o Jan kollar handbollen. Ska äta grillad kyckling sen :)

Trevlig helg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var bara inne för en liten stund sedan och då var här ingen uppdatering men nu var det.

7000kr det var mycket för att vara med i en viktgrupp. Nä, jag har inte prövat något pulver alls. Det ända jag äter är omega 3 men det är bra till mycket.

Jadå vi kom över till Danmark men det var så mörkt när vi skulle leta boende. Vi hitta till campingen men inget av det andra. Inte lätt att hitta i Danmark när man inte vet var gatorna ligger. Fast camingen verka vara bra men ska dit en dag på dagen så man kan se bättre och när där är personal. Vi söker boende till sommaren när Hampus ska spela cup där.

Japp det är en lila telefon(sonne ericsson) Jag tar inte foto så mycket någon gång då och då bara. Så jag tror nog att jag kommer att bli nöjd med den.

Ha det bra,Vicki