10 januari, 2008

Åter på jobbet

Jenny e bättre o jag e tillbaka på jobbet. Lugn dag... Almedina var sjuk o gick hem efter lunch. Och Agga o jag tog sen almanackan o plockade ut varenda dag, förutom sommarsemestern, som vi vill vara lediga i år o gick upp o lämnade det till Uffe :-) Lite hämnd för det som hände till jul förra året.


Tequila älskar att dricka vatten direkt från kranen. Så fort hon får en chans så gör hon det, trots att vi bytar vatten i vattenskålen flera gånger om dagen. Tusse däremot älskar jaga sin svans i badkaret... det e nog bara Tippex som inte har några "konstiga" idéer för sig *s*

Jenny fick internet på sitt rum igår o fick en egen MSN :-) Hon sitter o skickar smileys, blinkningar o vibbar för fullt... o skriver lite mellan varven. Hon tyckte det var jätteroligt när Jan loggade in o skrev till henne igår kväll. Så fort hon vaknade i morse, frågade hon om hon fick skriva till Jan *s* Otur att han då var på väg till jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett ovanligt namn Tionia. Jag har aldrig hört det förr.

Planer för helgen?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Det blir en lugn helg. Jonas ska jobba i morgon så jag ska bara vara hemma. Känner mig rätt trött efter veckan.

Hade hoppats på bättre väder så man kunde vara ute får väl se om man slipper regnet i morgon.

Är ni hos Jan nu?

Ha det bra,Vicki