13 december, 2006

Onsdag...

o jag jobbar inte idag Bounce Jenny o jag sov hos Jan i natt.... Vi satt uppe o pratade till 01.30, så han var trött när klockan ringde i morse. Jag oxå, eftersom jag gick upp o drack kaffe med honom. Men jag gick ju o la mig igen *s*

I kväll ska dagmammorna ha luciafest o Jenny ska vara tärna. Jenny ville att jag, Jan, Jennys pappa o hans sambo ska följa med o så blev bestämt. När sen dagmamman fick besked igår, så sa hon att hon trodde att det bara var jag o Jan som skulle dit. Jenny pratar hela tiden om Jan. När jag sen sa vilka mer som skulle med, så sa hon att det inte kändes bra.. hon var rädd att Jenny blev osäker o inte veta "vilket ben hon ska stå på", då Jenny har berättat lite om Jan o sin pappa. Så då bestämde Jan o jag i går kväll, att han troligtvis inte följer med, trots han gärna vill. Men han vill inte att Jenny ska känna sig trängd, utan hon får lussa för honom en annan gång i stället o han får åka o träna i kväll som han brukar göra. Han var ju ändå med i somras på dagmammans grillfest o det kommer fler tillfällen.
Jenny blev jätteledsen när hon fick reda på det i morse, svårt att förklara, men vi vill hennes eget bästa.

Jag vet nog vad jag ska få av Jan i julklapp *ler* Samma som den ene saken jag fick i födelsepresent :) :) :)





1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tror du hade inte Jenny klarat av att Jan var med?

Eftersom hon blev ledsen när han inte skulle med hade det kanske varit det bästa.

Hur gick det?

Vicki