07 december, 2006

Ja...

då är det snart helg :) Ska bli skönt :)
Förkyld e jag som bara den o trött hela tiden. Somnade igår när jag nattade Jenny... o sov tills i morse. Ska försöka hålla mig mer vaken i kväll.... måste tvätta o sånt.

Jenny o jag har varit hemma hos Jan o fikat i kväll. Han köpte en chokladkalender till henne, för hon påpekade i affären att hon inte hade nån hos honom. Och det var ju sant *s* Men inget snack om att hon skulle ta hem den.. den SKA vara där.

Jessica ska vara hos Lizette i helgen. Hon ska passa Lizette i morgon kväll, då hennes pappa ska på firmafest. Maria har lovat att hålla ett öga på Pontus. Han kan ju inte följa med, då han har börjat sälja Kvällsposten på helgerna.

Blir troligtvis att vi följer med på julbordet. Jan e lite tveksam, men samtidigt vet han hur gärna jag vill. Oj.. vad ska jag ha på mig? Han ska ha sin megasnygge skjorta, som han köpte till nyår förra året. Dreggelvarning *s*

Nej, nu är det dags att natta Jenny.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha dé sååååå skojjigt på julbordet... *mums*

Äré "bara" julbord eller äré dans efteråt oxå..??

Tråkigt att vara dålig när det är festligheter.. // Annelie