18 december, 2006

***

Ny arbetsvecka... o den började tråkigt. Fick skrapa rutorna i morse, vägen var glashal o jag kom till jobbet 1 min innan jag skulle börja jobba.
Min "teamleader" har varit sur hela dagen o satte mig på ett jobb som han trodde jag skulle avsky. Det gjorde jag ju oxå, men sällskapet var helt ok, så dagen gick hyfsat fort :)

Jessica e ledig från skolan i morgon, så hon vill följa med mig till jobbet o se vad hennes arbetsuppgifter ska bli. Passar bra, då jag bara jobbar halv dag i morgon..

Måste bara berätta... Jenny satt o ritade i helgen hos Jan. Jag frågade henne vad hon gjorde o hon sa: -Jag skriver! Jaha, sa jag, vad skriver du då? -Det vet jag inte, för jag har inte lärt mig läsa än, svarade hon.
Haha... hon e bara så go´!

Nej, nu e det dax att natta Jenny... hon börjar bli sömning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är ni inte välkomna hos mamma eller är det bara nu för att Tina kommer ner? Du brukar väl fira med din mamma? Är inte Tina i hop med Micke längre?

Vi ska fira hemma hos Jonas föräldrar på julafton. Vi är varannat år hos dem och varannat hos min föräldrar. Så på lillejulafton ska vi fira med min mamma,pappa och brossan och hans tjej. Då har jag även Hampus sedan åker han till sin pappa på julafton.

Anonym sa...

Hahahaha,, ja man kan allt få sig nöra goa skratt åt dessa små ljuvliga liv...

Kolla Blocket,, på Halland / Datorer inlagt den 25 nov 13.13 det står "En komplett dator",,, där står allt om den.

Hej svejs Annelie..