26 december, 2006

Då e det dax...

att börja jobba igen :( Jessica tycker dock det ska bli roligt. Jag vet redan hur mkt jag har framför mig i morgon... o nu e min arbetsledare ledig, så jag hoppas att hennes stand-in har repat sig från sin förkylning.

Vi har varit hos Jan idag. Tina kom dit o hämtade en handsfree som jag inte behövde. Fick sagt hej då en gång till *s* Jan lovade henne att vi snart ska komma upp o hälsa på.

Jenny fick badat lite, vi var o bytte en julklapp o passade på att handla lite. På hemvägen hämtade jag upp Jessica på Övre.


Nu i kväll har vi varit o hämtat ett marsvin som vi ska ta hand om i några veckor. Silver heter han.

Jenny har blivit hämtad, får hem henne på fredag igen *saknar redan*

1 kommentar:

Anonym sa...

Guuudd vilket sött marsvin... ja är inte så där jätteförtjust i marsvin annars.. men denna var ju kanonsöt.

Ha en God fortsättning.. // Annelie