03 december, 2006

Helgen e slut...

tråkigt nog. Haft en bra helg :)
Jan bjöd på middag i går kväll... sen drack vi kaffe o åt tårta.
När Jenny somnat så duschade jag o sen somnade jag i soffan *s* Vad ovanligt *asg*

I dag har vi varit på Plantagen o Rusta, sen körde vi till Badhuset o tog ett dopp. Vi går in gratis via jobbet o det kostade 10 kr för Jenny.
Sen körde vi o åt på Meriten o sen hem till Jan o tog en kopp kaffe. Då gick Jenny in o la sig i sängen o somnade. Efter 45 min väckte jag henne o så körde vi till AG´s o sen hem.

Nu har vi ätit middag o om en stund ska Jenny nattas.
Ja.. förresten.. svärmor ringde o grattade mig igår o på kvällen så ringde Tina o Oliver o sjöng för mig :) Och Vicki smsade o grattade *ler glatt*

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS säger ja oxå... i efterskott.. vad jag förstår.. *s*

AG`S... är det en bra mataffär..??
Bra att veta nu när man ska bli Trelleborg-bo..*fniss*

Ha dé bäst.. // Annelie