02 december, 2006

Då....

var man ett år äldre *s* Fast jag känner mig fortfarade som 28 *asg*
Av Jan får jag i veckan en hemlig present.. Ja, jag vet ju vad det är, men den är hemlig. Och så bjuder han på julbordet nästa helg :)
Av mamma får jag ev bromsbackar till min bil, om det e så att det e det som felar på bilen. Sen lär det nog inte bli fler presenter.

Varit o handlat i en massa affärer idag. Dock var det Jan som handlade mest.... Var på ÖB, Willys o Maxi. Sen var vi o provkörde den nya Opel Corsa. Och konstaterade att Jans bil e mkt bättre. T o m Jenny sa det... "Vi behåller den andre Opeln i stället" *s* Nu fanns det inte en tanke på att byta bil, utan vi var bara nyfikna, då vi sett den så mkt på reklamen. Och som alla vet... reklam ljuger *s* Astran e mkt mkt bättre :)

Nu ska Jenny o jag köra till Jan.... ska fira lite där.. just firat med barnen här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!!!!!

Har du hatt kalas idag för din mamma mfl?

Ha en trevlig födelsedagskväll!

Vicki