28 december, 2006

Jobbat

i två dagar nu.... o Jessica oxå. Går jättebra, hon är ute med mig. Vi har så sa*ans mkt att göra... under helgen har det kommit minst 1500 bilar o tills i morgon 14.30 så ska alla vara synade o lappade (märkta). Vi har kanske gjort hälften... hittills :( Jan berättade nyss att alla rostskyddare ska jobba ute i morgon, så då hoppas jag att vi får nån av dem till hjälp. Jag t o m sparar mina sjukdagar, får att det e så mkt att göra. Tar ut dem senare, om ca 2-3 v.

Maria har varit här o fikat i kväll. Alltid lika kul! Var ett tag sedan sist. Har haft fullt upp med annat, så här i juletider.

I morgon bjuder Jan på middag på jobbet. Jessica ville inte ha, hon hade redan planerat annat, så då får hon ha det. Men hon sa att när han ska göra köttfärssås, så får han gärna bjuda henne oxå *s* Så då sa han att då gör han det en dag nästa vecka :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbar du med bilar? Det har jag nog inte hängt med på riktigt vad du gör på ditt jobb. Får ni bilar som ni ska märka?

Vicki