21 december, 2006

Med stormsteg

närmar det sig julafton... Var e julkänslan? Inte här iaf... :( Inte den minsta julstämning har infunnit sig.. inte ens när jag handlat julklappar.
Å andra sida har jag bara handlat en julklapp... till svärmor. Men vet vad jag ska handla till Jan, Jessica o Lizette.

Jans bror ringde i kväll o ville träffa oss en dag. Antingen kör vi dit på julafton o tar en fika eller så kommer dom bort till Jans mamma. Ska bli kul, jag har inte träffat hans bror än. T o m Jessica tyckte det skulle bli kul... dom har ju barn.

Får inte riktigt kläm på vad Burim e för en typ... Hade jag inte vetat bättre, så hade jag trott att han flirtade... I dag kom han bakom mig o kramade om mig o lyfte upp mig. Jag har aldrig sett att han pratar eller e sån mot nån av de andra tjejerna. Men han e gift o har nyligen blivit pappa... o han vet att jag e tillsammans med Jan. Jan fattar inte heller nåt.. Och Jessica tycker bara han e slibbig *s*
Nåja, inget att bry sig om... finns värre typer på jobbet... såna jag inte tål. För jag kan inte med Osman... Han o jag e inte på samma nivå... Han tycker nog att jag försöker lära honom hans jobb.. men när han inte klarar av det själv... då måste jag rycka in.. annars för jag skit för det i slutändan.

Varit en sväng hos Jan i kväll... sen körde vi på Maxi o handlade lite. I morgon ska ev. Jan o jag handla julklappar. Trodde jag visste vad jag skulle få av honom, men verkar som han har annat i tankarna. Ska bli spännande :) :)

Nej, sängen kallar....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem är Bruim? Har din syrra kommit ner ännu? Ska du till din mamma någonting under julen? Allt färdig nu?

Jag är klar med alla julklappsinköp nu. Varit i väg hela dagen och hittat massa bra saker. Hoppas nu att barnen blir glada med!½!!


GOD JUL Vicki