24 december, 2006

God Jul!!

Ja... då var julen här... Firade lite snabbt hos mamma igår... Tina var där med sina barn o vi åt gröt. Jenny o Lizette öppnade sina paketer där. Sen öppnade dom några hos Jan lite senare.

Jan o jag gick en runda i stan igår förmiddags o handlade lite. Sen handlade jag lite på eftermiddagen oxå.... allt e handlat nu, som tur e *s* Fick även köpt kläder som jag ska ha på mig i dag.... Inget speciellt... o det var på rea :)

Hade önskat mig en ny mobil i julklapp *s* Har lixom två mobiler jag använder, men den ene håller på att lägga av, så då hade det varit bra att ha en ny.

Kan inte hitta min digitalkamera :( Letat som en blådåre, men den finns ingenstans *snyft* Vet att jag hade den på jobbet, men tog hem o tömde den... sen har jag inte använt den. Så då måste den finnas nånstans här... ska leta vidare nu o slå in de sista julklapparna. Om en timme kör vi till Jan. Duschar o gör mig klar där.

God Jul!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom där någon tomte till dig,hade du varit riktig snäll i år?

Vicki