02 oktober, 2009

Firmafest

I kväll har vi varit på firmafest.
Först bowlade vi i 1½ timme o sen gick vi till Två Lejon o åt Fondue. En jättetrevlig kväll, men när maten var avklarad, ja, då gick vi hem. Jag fick en jäkla huvudvärk o fann inget intresse av att sätta mig i baren. På hela kvällen drack jag två öl o e cider, vilket räckte för mig, med huvudvärk så e det inte gott att dricka. Bilder kommer kanske i morgon.

Jenny o Lizette sover hos mormor i natt, o det gör Oliver o Theo oxå. Dom o Tina var där när jag kom o lämnade Jenny, så jag fick krama min älskade syster lite :) :) :)
Jessica har oxå varit där en stund, mormor bjöd dom på middag.

Vad som händer i morgon, får vi se. Jag hade ju gärna träffat Tina lite till... det e ju inte så ofta vi ses. Hade ju varit jättekul om vi syskon kunde träffas o käka middag ihop eller nåt sånt :) *väntar på en inbjudan* ;)

Nej, snart dags att sova...

2 kommentarer:

Annelie sa...

Var Två Lejon´s Fondue god..??
Mycké mat..??

Vi ska nog gå dit frampå när de har sin plankkväll, är sååå svag för det.. *L*

Trevlig fortsättning på helgen.. // Annelie

Vicki sa...

Ska du träffa dina syskon idag och äta midda??

Det verkar som Jocke har fullt upp med att vara barnvakt.

När åker Tina hem igen?

Vicki