08 oktober, 2009

Torsdag

I går var Jenny på Taekwondo igen o hon bara älskar det :) Men det e en dyr sport att börja med, så hon får vänta tills i slutet i månaden, så får hon dräkten i födelsedagspresent.

I dag hade vi inget att göra på jobb efter frukost. Så, jag frågade Uffe om jag kunde gå hem o det var inga problem. Jobbade fram till 11.30. Tur var väl det.. sen kom migränen :( Direkt till apoteket o köpte migräntabletter, tog en snabb hamburgare o sen upp i Jans lägenhet o la mig. Sov i nästan två timmar, tog en tablett till, sen kom Jan hem. Fixade kaffe o sen åkte jag o hämtade Jenny.
Hem en kort sväng, sen skulle jag hämta tomma bananlådor på Maxi. 7 st fanns där, Jan följde med o tog dom i sin bil, för jag skulle sen på ÖB o köpa kattsand o sånt.
Har inte packat så mycket i kväll, mest försökt organisera.. Dammsugit o tvättat golv, tills jag knäckte golvmoppen *suck* Nu håller jag på att avsluta disken, sen ska jag i säng.

På lördag e det dax för klassträff i Malmö. Så i morgon måste jag ta ett ryck o leta reda på mina svarta stövlar...

2 kommentarer:

Vicki sa...

Går inte Jenny på fotboll längre?

Var i Malmö ska ni träffas i kväll? Hämtar Jan dig också?

Vicki

Vicki sa...

Såg fotot på Jessika från hennes 20årsdag. Hon har också drag av Lizette och Amina nu när hon är ljushårig.

Har ni haft 20årskalas för henne?

Vicki