05 oktober, 2009

Min söta 20-åring

Grattis Jessica på din 20-års dag =) Hoppas den blir bra!!


I dag körde vi o lämnade Lizette o Amina i Staffanstorp.. Amina skulle med Lizette hem. Jan var snäll o körde. Sen var vi o handlade o avslutade med att tömma kameran... För det var ju ett jäkla busväder igår.. o det vädret gjorde att regnvattnet forsade in i Jans lägenhet, på balkongsidan, som han fick utbytt hela sommaren. Som tur var, så hade han kameran hemma hos sig o tog en massa foton. Som bevis om hyresvärden inte skulle tro honom. Men det gör dom nog, snickaren var ju där i fredags o kunde utan problem köra tumstocken rakt genom fogarna i teglet :(



Pontus har varit jätteduktig i dag o fått upp en massa grejor i förrådet. Bokhyllorna tog han i går + en del lådor. I dag fick han monterat ner Jennys säng + mitt skrivbord o satt upp där. Nu har vi bara tre tomma bananlådor, så jag måste försöka fixa fler.
Och gud vad jag önskar mig en ny säng till Jenny o mig... den fine jag sett på Jysk. Men den kostar fortfarande 1800 kr mer än vad jag har... o det e utan ribb-botten o madrasser :(
Jag tror att det första jag kommer flytta in i lägenheten, är blommor.. sen kommer jag så fort jag bara kan, hänga upp gardiner. Just för det ser mer bebott ut när det e på plats. Där i den lägenheten - där börjar vårt nya liv :) Och vem vet.. Jan o Tikis kommer kanske bo där en del, om det e så att hans lägenhet ska renoveras. Mmm.. hade varit mysigt :)
Jag trodde jag skulle bli trött, men e äckligt pigg... men ska strax gå o lägga mig o läsa klart Carolines bok. Jobb om några timmar. Men onsdag ska jag ta ledigt iaf en del av dagen, då ska Jenny till läkaren.
Natti



Inga kommentarer: