13 oktober, 2009

Nästan...

en vecka sedan jag var inne på bloggen.. helt glömt att jag hade den *s*

Klassträffen var jättetrevlig o det var så kul att se alla gamla klasskompisar :) :) Nu ska vi hålla kontakten o träffas oftare. Har redan hört att några av killarna redan bestämt en träff :) Sprang lustigt nog på en av dom i går när jag var o tankade *s*
God mat fick vi oxå.. fast inte så mycket att man blev mätt :(
Jan körde mig dit o skulle egentligen hämtat mig oxå, men så sa Jeanette att hon gärna körde mig.. för att jag e så sällan ute o hon inte träffat mig på länge. Så kl 23 hämtade hon mig. Tusen tack, älskade Jeanette :) Var så kul att se dig igen!!

Jan har skaffat en ny tjej.. :) Tess heter hon o e bedårande söt :) T o m Tikis gillar henne, som tur e :)
Hon sägs vara 8 veckor, men ser bara ut som 5. Går duktigt i lådan o äter som en häst. Och det som hon inte äter upp, det slukar Tikis fortare än kvickt... trots det e meningen att hon går på diet *s*

Nu e snart vår nya lägenhet tom o vi har fått en nyckel. Dock kan vi inte flytta in nåt förrän avflyttningsbesiktningen e gjord, men vi kan gå o planera :) Jag har dock inte varit där inne än... haft fullt upp här hemma.

Nästa vecka ska Jenny vaccineras. Jag har bestämt mig för att oxå bli vaccinerad, den dagen det e dags. Inte för jag oroar mig för att bli sjuk, utan för att inte smitta andra. Visst.. kan vara biverkningar, men då får jag ta dom.. dom smittar iaf inte.

Jenny somnade strax efter 19 i kväll... innan hon ens han äta middag. Så jag lägger undan till henne o så får hon äta det om hon vaknar i natt, eller i morgon bitti.

Inga kommentarer: