18 oktober, 2009

Sjukläget...

Trodde vi skulle vara bättre efter så många dagar hemma, men icke.. tvärtom. Ja, Jenny e ju på bättringsvägen, men jag e mycket sämre. Nu har (äntligen) förkylningen brytit ut ordentligt.. nyser, ont i halsen o feber. Började tog riktig fart nu i kväll. Både Jenny o jag stannar hemma i morgon, Jenny klagar fortfarande över ont i halsen o hade svårt att äta middag i kväll för det gjorde så ont.


I dag har vi inte gjort så mycket. Var med Jan o tvättade bilen o sen på Maxi o handlade. Sen hem o lagade middag o lite alllmänt plock här.
Läste nyss på kommunens hemsida att vaccinet e försenat o att det inte blir nån vaccination i veckan. Får ringa o kolla upp det i morgon, så jag vet helt säkert.
Nä... dax att krypa i säng o hoppas vi mår bättre i morgon. Annars ska jag ligga i soffan o gnälla o se till att andra får passa upp mig :)


2 kommentarer:

Yvonne sa...

Hej! Tack för dina ord inne hos mig!
Ja, jag vet också vem den här personen är, så skulle hon skriva igen så tar jag nog bort kommentaren innan jag har läst den. Det är ju bara hon som mår dåligt av att hålla på med sånt där.

Vilka otroligt söta små kissar du har! Lilla Tess är ju så ljuvlig! =)
Vi har 5 katter, men dom är ju stora nu. Ja, inte Sharpay. Hon är en liten kisse och blir inte större. Men hon är ju dock vuxen! =)

Det finns zyx på apoteket att bedöva halsen med! Lite lättare att svälja då..

Krya på er!
Kram!

Vicki sa...

Har du åkt på influensan?? Låter nästan som det. Du kanske skulle ta dig till doktorn? Du har varit sjuk länge nu.

Vicki