19 augusti, 2008

Tarzan

har jag bestämt att vår lilla kise ska heta.. trots Jessicas o Jennys vilda protester :) Jessica vill att han ska heta Zlatan o Jenny vill att han ska heta Sixten. Men Tarzan passar bättre in på vårt T-tema i kattnamn *s*

En jobbig dag i dag... psykiskt. Mår skit... Tror jag vet varför, men i dagsläget e det inget jag kan göra nåt åt, men förhoppningsvis om några veckor. Får se vad som händer under nästa vecka.
I morgon ska jag iaf bjuda Jan på middag på jobbet.. ska köra o handla middag åt oss hos Pastavagnen. 34 kr för en rejäl pastamiddag... Egentligen skulle jag gjort det idag, men så hade han mat med till oss, så då fick jag skjuta upp det en dag.

Nu ligger Tarzan o sover hos Jenny... hon e hans favorit. Så fort hon somnat så kryper han ner hos henne.
Hon tyckte förresten att det var kul i skolan idag, men märktes att det varit en lång o ansträngande dag för henne. Förhoppningsvis så e hon inte lika trötter i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hampus går på fotbollsgymnasiet med inriktning på samhäll.

Vad läser Jessika och Pontus?

Har det hänt något eftersom du mår "skit"?

Ha det bra,Vicki