22 augusti, 2008

Fredag = fridag

Så gott jag sovit i natt. Somnade på Jans arm :)
I morse gick jag med honom upp o drack en kopp kaffe och tog en cigg. Väckte sen Jenny o hon for upp o gjorde sig klar. Åkte sen med Jan o handlade bullar innan han lämnade henne på fritids.
Jag satt uppe ca 20 min till, o sen somnade jag sött :) Vaknade till o gick på toa en gång runt 9 o sen sov jag tills Jessica ringde kl 12.10 :)
Drack lite kaffe.. surfade o tog det lugnt. Efter en skön dusch så körde jag o handlade o åt sen "frukost". När Jan kom hem vid 15.20 så hade jag kaffet klart, vi fikade o pratade tills det var dags att hämta Jenny.

I kväll kom Lizette efter att hon gått på Malmöfestivalen med Jessica. Dom åt där o vi hade pizza. När jag hämtade våra pizzor så fick jag en extra till Jan, som nån inte hämtat, så han blev glad när jag kom o lämnade den :)

Nu har Jenny o Lizette städat till hamstrarna o snart ska vi krypa ner i sängen. Av nån underlig anledning så e jag faktiskt trött.
I morgon sover vi hos Jan.. min underbare älskling *love*

Inga kommentarer: