01 augusti, 2008

Fredag...

Jag står på benen, men det e nog inte mycket mer, känns det som :( Allt känns så rörigt just nu...
Jessica ska iaf åka till Västerås efter jobb i dag, hon kommer hem på söndag kväll. Hjäpte henne med tågbiljetter o sånt igår.
Jenny mår inte heller så bra... väldigt rörigt runt henne de senaste månaderna o det visar sig mer o mer nu. Stackars lilla stumpan!
Men jag glömde berätta vad hon sa i djuraffären när vi skulle köpa hamster... Jag frågade om hon ville ha Sibirisk eller Kinesisk... o hon sa att han vill inte ha Kinesisk, för hon tycker inte om kineser *haha* Så Cecilia o Johan e Sibiriska dvärghamstrar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade mycket att läsa både hos dig och Sus när jag kom hem. Vi har kommit hem från norrland idag.

Ni verkar ha hatt det jätte mysigt i Smögen. Jag gilla det ena badstället du hade foto i från, vet inte om det var något med katt??

Vad är det som händer just nu eftersom du inte mår bra? För mycket?

Vad tyckte Jessika om Smögen?
Är hon på äventyr i Västerås nu?

Ha det bra,Vicki