29 augusti, 2008

Mikaeli

Jessica hämtade Jenny på skolan i dag när hon slutat o så gick dom på marknaden tillsammans. När jag kommit hem så mötte jag upp dem där o så gick vi o käkade grillspett.
Träffade Sead o Jenny fick 20 kr av honom, som hon nu handlat godis för *s*
Träffade mamma som hastigast oxå.

Nu har jag haft 4 kollegor här... dvs utanför fönstret. Dom var en aning berusade o var på väg ner till marknaden för att dricka öl. Stannade till o pratade en stund. Skulle stanna till på hemvägen och hälsa på, så jag får väl släcka ner tidigt i kväll *s*

I morgon ska vi gå på marknaden med Jan. Han ska åka karuseller med Jenny :) Sen sover vi hos Jan, e det tänkt.

Nu har Jeanette börjat sin semester... kommer sakna henne som fan... Men jag har bjudit hit henne o Patrik en kväll på middag.... o självklart ska Jan komma då oxå. Och så ska ju hon hämta Jenny en dag o ta med henne till hästen. Fast Jenny föreslog att dom skulle bygga Jennys naglar o göra en hårförlängning oxå *s*

Nej.. nattedax o kanske somnar jag oxå :)

Inga kommentarer: