21 augusti, 2008

Malmöfestivalen

I dag efter jobb skulle Jan ett ärende i Malmö, så då passade jag på att gå en sväng på Malmöfestivalen. Först gick vi lite tillsammans o när han se skulle iväg så gick jag själv. Åt först en kebab o sen friterad banan... känns som jag rullar fram *s*

Jessica o Pontus hämtade Jenny på skolan och det hade gått hur bra som helst.Mår fortfarande allt utom kalas... igår kväll trodde jag att jag skulle bli galen, men nu känns det bättre :) Tack Jeanette för att du e världens bästa!!Jag har tagit semester i morgon, vi har ändå inget att göra på jobb. Så Jenny o jag ska sova hos Jan o så tar han o lämnar henne på fritids. Puss, älskling :)På kvällen kommer troligtvis Lizette.

2 kommentarer:

Asksvart sa...

Hoppas du mår bättre snart.

Sus sa...

Hej!
Som vanligt hänger jag inte riktigt med...*S*
Hoppas att du mår bra,allt löser sig!!!//Kram