17 augusti, 2008

Japp...

då avslutar jag helgen med en liten summering... för en gångs skull.
Jenny har haft fullt upp med nya kompisar idag. Hon var bara från dem den stunden vi körde o handlade, annars har hon lekt mest hela dagen.
Några kompisar till henne här hemma, kom o lämnade lite kattgrejor som deras katt inte ville ha... kattgodis, tre klösbrädor o en sele. Selen e perfekt.. nu behöver vi bara köpa när om det blir så att vi flyttar. Måste ju kunna ha öppet o då får katterna ha sele o vara fastsatta i lina.

Jag planerar redan hur jag ska ha det på altanen... måste ha trädgårdsmöbler. Köpt fina ljus på Maxi i dag.. dom sålde ut för 2 resp. 5 kr.... Tänk så mysigt att sitta där ute i höst, några tända ljus o bara njuta :) Ska önska mig lampor att sätta i rabatten oxå.

Om nån har sticklingar att dela med sig, så tar jag tacksamt emot... har lite kasst med blommor här inne. Gärna nån som katterna inte vill tugga på ;) Min favorit e Yuccapalm.. Jan e vass på att få dom att bli enorma :)

Nej, nu kallar kudden :)

Inga kommentarer: