31 augusti, 2008

Söndag eftermiddag

Ja, då var helgen slut för denna gången. Har varit en bra helg med mycket sömn.. sovit 10-11 timmar varje natt.
I går gick vi på marknaden igen. Jenny åkte två karuseller, köpte lite godis o fick ett halsband av Jan. På vägen hem hämtade vi pizza o när vi ätit tog Jenny ett bad. Och innan klockan var 21, så sov hon.
Jag kollade lite på Batman och somnade innan första filmen var slut.

I dag har Jenny varit ute o lekt med kompisar mest hela dagen. Så kul att hon har flera kompisar hemma hos Jan... dom springer ut o in.. går till lekplatsen, kommer in o hämtar bollar o sånt.
Nu har vi varit på Maxi o handlat o jag blev sååå glad :) Dom hade fått in min favoritblomma... Yuccapalm :) Så nu står här nån sån i fönstret... men e alltid plats till fler :) Sen så ska det skaffas några självbevattningskrukor oxå, så kanske dom kan bli lika fina o stora som dom Jan har... för dom har blivit enorma *avundsjuk*

1 kommentar:

Anonym sa...

Brukar Jenny somna runt 9:e på helgerna?

Skönt med en lugn helg. Det ska jag ha nästa helg denna helgen har varit fullt upp.

Se om jag hinner uppdatera senare i kväll.

Ha det bra,Vicki