06 juni, 2008

Sveriges nationaldag :)

Fast den har vi inte firat.. bara firat Jans födelsesdag :) Jessica o Jenny bakade tårta o jag körde o hämtade hans mamma. Så överraskad han blev när han kom o hon var hos oss... han visste inte om det *s*
Jenny skulle egentligen till sin pappa i dag, men vissa omständigheter gjorde att hon e hemma hos mig :) Och när vi satt o fikade så såg vi hur han körde runt utanför huset... Jenny blev rädd o sprang o låste dörren. Sen ville hon följa med Jan hem, men eftersom han hade cyklat o hon har sin hjälm hos honom så fick hon inte det. Hon fick följa med o lämna Jans mamma i stället. Men nu e hon glad igen.... hon busar för fullt med Jan... överföll honom med en puss så fort hon kom innanför dörren *s*
Jag sitter här med en ny cider... Raspberry Blossom. Nästan lika god som Spring var :)

Jag har fått undan en del lådor, hängt upp några gardiner och spikat upp några tavlor... börjar likna ett hem :) Jenny vaknade vid 7.30 o ville gå o ringa på hos sina kompisar, men det lyckades jag sätta stopp för *s* Så hon gick ut på gården o lekte lite. Senare så lekte hon med sina kompisar fram tills vi skulle ha kalas.

2 kommentarer:

Sus sa...

Låter som ni har haft en trevlig dag!!//Kram!

Anonym sa...

Vad har hänt med Jennys pappa? Är det du eller Jenny som det har blivit ändrade planer med?

Ser ni på fotbolls em?

Ha det bra,Vicki