07 juni, 2008

Lördag

I dag har vi varit på stranden i ca 4 timmar :) Pontus ville inte med, men Jessica ville... hon t o m doppade sig.. ja, det gjorde jag oxå. Var faktiskt rätt skönt i vattnet, inte alls så kallt som jag trodde det skulle vara... hör du det, Vicki?
När vi kom hem igen, så tog vi en liten fika o sen somnade jag *s* Var så slut... tror det beror på att jag knappt sovit i natt... Jenny snarkade som bara den. Måste ringa vårdcentralen o få kollat hennes polyper, som jag tror behöver opereras bort.
Jenny hjälper Jessica att smörja in ryggen.
Jan o Jenny på skattletarjakt.
Till middag så hade vi pizza... hemmagjord. Jättemumsigt och väldigt mättande.
I morgon blir det troligtvis oxå en tur till stranden, får se om det blir Skanör då. Sen en sväng till Ikea, ska köpa gardinstänger där, jättebilligt där. Har sen hittat fina gardiner på Maxi som jag e väldigt sugen på :) Måste ha gardiner till vardagsrummet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev det stranden idag?

För vår del blev det först fotboll eftersom Hampus skulle spela med B-laget. Efter det tog vi oss en tur till Pude och bad&sola. Var inte där så jätte länge eftersom vi skulle hem och fixa midda.

Jobb i morgon?

Ha det bra,Vicki

Sus sa...

Låter som en härlig dag.
Man ska inte gnälla på värmen,men det är VARMT!!!*S*
Visst är det kul att köpa gardiner,spec när man har flyttat?
Ha en bra vecka,kram