08 juni, 2008

Söndag

När vi vaknat i förmiddags så körde vi först till Ikea o handlade gardinstänger o en hylla till duschen. Sen körde vi till Höllviken o käkade glass i glasskiosken där Jans brorsdotter jobbar. Efter det så körde vi till stranden o badade o solade resten av dagen. Träffade Peter och Eva där. Jenny hade jättekul o lekte med Peter i vattnet. Får väl bjuda hem dem en dag.
Jan o Jenny gick en lång strand-/vattenpromenad ända bort till hamnen i Skåre. Jenny hittade en hel hög med fina stenar som hon tog med hem :) Det var inte den lilla promenaden, den tog över en timme.

Körde till Maxi o handlade o fick gardiner av Jan som jag gått o spanat på :) Hittills har jag bara hängt upp ena paret, får se om jag orkar hänga upp det andra innan jag går o lägger mig.
Till middag i dag blev det potatis o fiskpinnar.
Jennys pappa ringde o det slutade med att Jenny grät när hon lagt på luren... o det var inte för att hon ville prata mer med honom.
Nu har hon precis somnat... hon har varit så pigg hela kvällen. Innan hon la sig så valde hon ut vilka kläder hon ska ha i morgon, så då slipper vi det i morgon bitti.

Jag har fått packat upp en låda med värmeljus o har nu satt några i fönsterna o på borden *mysigt* Ska se om jag kan sätta upp lite grejor på bokhyllorna i morgon, bl a lite ljuslyktor ska vara där oxå. Sen ska det även bli en tur till tippen.. får nog ha Jans hjälp till det.
Hittade min almanacka i en låda i dag *glad* Nu ska jag skriva in alla bokade möten o slippa alla noteringar i mobilen :)

Inga kommentarer: