17 juni, 2008

Aj...

En irriterande tandvärk har jag fått, dock inte mer ont än att jag överlever :) Osis att min tandläkare har semester, men om 2 dagar eller nåt sånt bör tandvärken vara över. Fick dock fylla på lagret med värktabletter idag.

Måste berömma Jessica o Pontus.. slutligen. Efter en massa bråk under dagen, när jag blev väldigt ledsen över att dom inte kunde uppföra sig som två i stort sett vuxna, så ryckte Jan in. När jag kom hem så var det diskat o städat o en massa lådor uppackade :) Pontus gick på väldigt o försökte komma på skäl till att Jan skulle komma hit...o Jan kom.. o blev lika överraskad som jag blev.

Till middag ikväll blev det grillad kyckling, potatis o gräddsås. Trots att Jessica var väldigt bestämd med att man inte kan ha potatis till kyckling *s*

Nej... dax för sängen.

Inga kommentarer: