25 juni, 2008

Lyckliga katter

Fått ett klösträd till katterna... titta så fint det blev :) Dom gillar det skarpt... upp o la sig direkt... Tusse for in i "huset" innan jag ens hade börjat montera.

Varit o köpt nya sandaler till Jenny. Maxi säljer alla skor till halva priset med början i dag o redan nu så har det sållats ut ordentligt. Men hade tur o hittade ett par till henne... 25 kr fick jag minsann ge. Tänkte att hon skulle ha dem på konfirmationen på lördag.
Jan var med o hämtade Jenny hos dagmamman idag, sista gången hon var hos den dagmamman o Jan ville följa med o säga hej då. I morgon hämtar han henne hos den andre dagmamman, för jag ska iväg o klippa mig (6 mån sedan sist!!) Då hinner jag köra en sväng på tippen oxå.. har samlat ihop en del som ska slängas.
På söndag ska vi troligtvis till Sturup Raceway o titta på STCC. Det hänger på om Patrik lyckas fixa fram fribiljetter åt oss. Hoppas det e fint väder, då tar vi med picnickorgen.
Jimmy har åkt hem o fågeln e utsläppt. Blev nog för jobbigt för Pontus att mata den varannan timme *s* Sen så funkar det inte att ha en sån fågel inne... den ska vara ute.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har hon fått bytat dagmamma så här innan semestern?

Det blir väl byte till hösten igen för då blir det fritis?

Är det någon i er släkt som ska komfermera sig?

Ha det bra,Vicki