18 juni, 2008

Onsdag

Överlevt dagen, trots tandvärk, men det var nog på håret *s* Men nu börjar det faktiskt kännas lite bättre... inte lika ont, men svårt att äta eftersom inflammationen har svullnat upp. Hoppas att det börjar lägga sig under natten o att jag kan äta som vanligt i morgon kväll.
Jan har haft semester i dag o tog o hämtade Jenny hos dagmamman, så jag slapp köra den extra rundan :) När jag sen kom, så tog vi en fika hos Jan, för Jenny ville upp där. Hon skulle kela lite med Tikis o vattna sina solrosor. Hon han t o m bygga en koja.

När vi kom hem så hade Jessica o Pontus börjat tvätta nere i tvättstugan. Dom fixade det mesta, nu har jag bara det "roliga" med att vika o få undan all tvätt *tar det i morgon*.
Sen har det hänt nåt otroligt... jag satt hellre o tittade på Sverige-Ryssland, än satt vid datorn. Det ni! Tyvärr hjälpte det inte hur mycket jag hejade.. Ryssland vann ändå med 2-0 :(

I morgon e det kort dag för mig... slutar till middag *skönt*

Vad ska ni göra till midsommar? Vi har inte riktigt bestämt. Om Jans mamma e hemma, så kör vi kanske dit.. hon fyller år. Helst skulle jag vilja ha picnic på stranden, som vi hade för två år sedan, men det ska inte bli så fint väder :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Christel du får väl gå till tandläkaren om i tandvärken släpper??

Jag har också slutat, gått på min semester nu. Det är så härligt!!

Ronja är sjuk här så jag har inte fått så mycket gjort. Fast pappa ska komma så jag kan gå på massagen.

Vi vet inte riktigt vad som händer för oss i morgon ännu,brys på¨hur Ronja mår. Det blir i alla fall mat med mamma och pappa. Fast sedan skulle vi på en annan fest men jag tror vi hoppar den.

Ha det bra,Vicki