02 juli, 2007

På väg...

mot sängen... trött som bara den.
Varit o handlat i kväll o avslutade kvällen hos Jan. Tequila ska vara kvar där minst en natt till. Hade tänkt fixa lite här hemma idag, men blev inte av. Ska försöka hinna göra det i morgon.

Var o hämtade ut nya tabletter idag... gissar på att jag måste höja dosen lite sen, jag mår inte riktigt fint.. Ärligt talat så har jag mått dåligt senaste veckan, men inte fullt lika mycket sen just när jag börjat ta dem. Att Jan står ut fattar jag inte.. han får ta alla smällarna när jag mår dåligt.
Min högsta önskan nu e att vi kunde resa bort några dagar, men jag vet att jag inte har råd. Hade verkligen behövt komma härifrån lite... En stuga nånstans vid havet.... Bara ta det lugnt o rå om varandra. Drömma får man, eller hur?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst måste man få drömma... annars vore det ju jätteträligt om man inte hade några drömmar.

Mmm.. det är ju sååå fruktansvärt dyrt att sova över nånstans.. billigaste sättet är ju att hyra privat.
Får du sin semesterersättning innan semestern eller kommer den på lönen efter..??
För där får du ju lite extrapengar i alla fall..

Okej, jag visste inte om att du inte mådde så bra nu heller.. för du skrev en gång att tabletterna har hjälpt dig bra mycké men inte fullt ut.

Ha dé.. // Annelie

Anonym sa...

Har du tänkt att bara du och Jan ska åka i väg? För om det bara är ni två så behöver det inte bli så dyrt.

Ni kanske inte tycker om att tälta men man kan hyra campingstugor rätt billigt på vissa campingar i Sverige. Vart hade du tänkt att ni skulle åka?

Har ni inget billigt genom facket? Det var genom Jonas fack som vi hitta det till Ronneby brunn till ett billigare pris. Ibland har även facken stugor.

Ha det bra,Vicki