28 juni, 2007

Helgen

Funkade skitbra att ta med Tequila till Jan. Hon fann sig till rätta snabbt o utsåg snabbt vilka platser som e hennes *s* Av någon anledning så e det vid Jans fötter *s* Hon e faktiskt kvar där ännu... jag tänkte passa på o öppna tvärdrag här o det funkar inte när hon e närvarande. Och så kan jag passa på att städa hennes matplats :) Bestämde med Jan för en stund sedan att jag hämtar henne på tisdag... hoppas bara att han vill lämna tillbaka henne, han trivdes verkligen med att ha henne där. Han har redan skickat 3 bilder o en film på henne när hon sover *fniss*

I går var vi på Vångafesten. Jenny tyckte det var jättekul... åkte karuseller. Fast den hon helst ville åka gick sönder hela tiden o de gånger den funkade så var det jättelång kö, så hon fick åka annat i stället. Hon vill ju inte åka barnkaruseller, utan det ska vara lite häftigare grejor :) Tyvärr åker jag inte sånt, men det gör gärna Jan. Han sa att nästa gång Jenny ska åka pariserhjulet, så får jag inte åka med, för jag e så rädd hela tiden *s* Träffade en massa folk vi kände... Pia, Mia, Chris, Carina, Kire, Annelie, m fl. Jenny blev jätteglad när hon fick syn på Mia.. kastade sig runt halsen på henne o så gick vi en sväng tillsammans.
Efteråt körde vi o hämtade kinamat och åt hemma hos Jan. Sen orkade Jenny inte bada, utan bara duscha. Vilket var ett måste, för hon hade ätit sockervadd med hela ansiktet *s* Sen somnade hon sött i soffan.

Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar, sen börjar semestern. Hade ansökt om att börja semstern en vecka senare, men fick flytta den en vecka. Har bara Eva Rydberg inplanerat... tar dagarna som de kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen..

Det var roligt att träffas i lördags.. även om det inte var sååå länge.
Men man ser dig aldrig nu för tiden.. bara Jan för hela slanten.. *fnissar*

Ha dé bäst vännen.. // Kram Annelie