17 juli, 2007

Onsdag

och jag ska snart köra o lämna Lizette o Jessica i Staffanstorp :) Sen tar Pontus bussen till Trelleborg o så äter han o jag middag hos Jan.

Pratade semester med Jan igår... Han e uppbjuden till sin kompis i Smögen o nu ska han kolla om det e plats till nån till :) Det hade ju varit dunderskönt att få komma härifrån ett tag, speciellt eftersom Jessica o Pontus inte ska vara hemma just då. Nu hoppas jag att han får tag på sin kompis i kväll o att det e ok :) Håll tummarna!!
Just nu går jag på lågvarv... mår så kasst att jag inte trodde man kunde må så här dåligt. Ska till läkaren nästa vecka o se om hon måste reglera dosen.... om det kan få mig att må bättre. Mådde ju så bra när tabletterna började verka. Men nu har jag mått så här dåligt nån vecka o det e jobbigt :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå, Hallå...


Joo allt är bara bra.. förutom min värk,, men det är som vanligt. Ett brev på posten fort man gör nåt..
Råkade ju både cykla, putsa fönster i två rum och stryka gardiner dit å sen möblera om ( med Göran´s hjälp ) igår.. å DET känns idag kan jag lova.

Men förutom det så är allt bara bra... :o))

Idag känns det ännu bättre.. vi sålde våran Laptop igår.. gött, nu är vi av med den.

Håller verkligen tummarna att du / ni kommer iväg på en liten tripp.
Personligen så tycker jag man behöver komma bort liiite i alla fall. Men alla är vi olika.

Jag ska iväg och kolla på en arbetsplats i morgon.. i en seconhand-butik i Malmö... vad roligt är det på skalan då..?? *sur*
DET är INTE jag.. usch vilket träligt jobb. Men.. jag ska ge det en ärlig chans i alla fall.. kanske inte alls säkert man kommer dit.. *hoppas*

Försök nu att ha det så bra som du kan ha dé.. hoppas att läkaren kan justera din medicin så de hjälper dig igen.

Kram Annelie..