10 juli, 2007

En härlig kväll...

hos Jans brossa med familj :) Suttit i trädgården o druckit kaffe och pratat en massa skit *s* Kom hem för en stund sedan. Pontus var med o hade jättekul... han och Jossan kommer jättebra överens.

Jag e lite irriterad på mina piller... dom tar bort all aptit och all smak. Måste hela tiden tvinga mig till att äta nåt som likaväl kunde varit luft. Kanske man ska passa på o äta levergryta o annat som jag inte gillar *s* Får höra vad läkare säger när jag ska dit i slutet av månaden.

Nej... snart hopp i bingen.
Saknar min lilla loppa nåt enormt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*fniss*... Då kanske du går ner dessa 10 kilona du "klagade" på för ett tag sedan att du hade gått upp.. *kanonbra juuu*

Ha en bra fortsättning på veckan...
Blir det väder så hade vi tänkt oss att åka på Svedala Rocken både fredag o lördag.. men vi får se.. // Annelie

Anonym sa...

Hej igen..

Vet fortfarande inte om det blir nåt arbete på denna arbetsplats.. ska få reda på det idag.

Ägarna tyckté jag rynkade liiite på näsan när jag sa jag inte orkar att lyfta osv.. som det är en del i en affär.
Så det kanske stuper på det.. vi får se idag.

Otikerna och bilskolan ville han skulle återkomma i september.. vansinnigt egentligen att försöka komma ut på nåt mitt i sommaren.

Men nu är det ju så att denna karl från Personalpartner bara har på sig till den 19 september att fixa fram en plats till mig.. sen är de bortkopplade.

Så det var ju kanonsynd att de vart inkopplade i sommar... hade jag vetat det så hade jag ju sagt jag hade kunnat frågat runt själv först.. så tiden hade gått lite mer.
Tror ju att denna mannen hade lyckats mycké bättre i början på hösten.

Men, men.. vi får se vad det blir.

Ha dé vännen... // Annelie