04 juli, 2007

Onsdag...

och börjar bli lite att göra på jobbet.... Skönt, ingen risk att jag somnar där då *s*
Städat en del i kväll... t o m Jessica o Pontus har hjälpt till. Och dom fick stå för matlagningen idag. Blev makaroner och köttbullar, vilket blev hur gott som helst. Självklart talade jag om det för dom :)
Jenny somnade när hon kom hem från dagmamman, så nu e hon hur pigg som helst. Hon får vara vaken en stund till o sen gå o lägga sig när jag gör det. Somnar hon inte, så får hon ligga där tills hon gör det. Men det brukar aldrig vara några problem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mums... vi år stuvade makaroner och köttbullar häromdagen.. ååå va dé är gött.

Blääää.. vilket väder vi har idag.. tröttsamt.

I morgon ska det ju oxå regna..(hoppas de har fel) men då får jag nåt annat att tänka på,, kommer en kompis från Ystad till mig.. *skojjigt*

Ha dé.. // Annelie