10 juli, 2007

Tjoho...

nu e Tequila hemma igen :) Fast det verkar som om hon trivs bättre hos Jan *snyft* Men hon får snart komma dit igen :) Jag mår inte så fint just nu o behöver därför hämta andan lite... Jan erbjöd sig komma innan, men jag orkar inte.
Ledsen Vicki att jag inte svarat på ditt sms, men jag e inte riktigt i skick för det just nu....
Allt e pest o pina.... Onsdag i dag o jag har inte varit i närheten av tv´n sen jag kom från Jan i söndags... Orkar inte ens läsa tidningen. Ska till kuratorn på fredag men till vilken nytta? Hon sa sist att hon inte kan göra nåt för mig, utan att jag måste fixa det själv. Hallå.. jag vet inte hur man gör, då hade jag inte mått så här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.. är inte kuratorerna till för att i stort sett bara lyssna å säga nåt emellanåt.. eller har jag totalt fått detta om bakfoten..??!!

Skillnad är det väl med er psykolog.. de ska väl hjälpa lite mera.. eller..??

Att det blir sånt bakslag för dig nu.. för du har väl käkat dessa tabletter ett tag..??
Om det hade vart i början kan ja ju förstå.. att de inte hade hunnit att hjälpa dig.. men som sagt var NU..??!!

Måste vara fruktansvärt att aldrig må hundra bra o aldrig få känna sig hundra lyckligt. Mer än nån enstaka dag emellanåt..

Kanske gött och inte ha Jenny hemma när du har en down-period..??

För nu kan du ju lägga dig och sova precis när du vill osv.. utan att behöva ta hänsyn till henne.. grabben klarar sig ju mer själv.

Försök att ha det så gött som du kan i alla fall.. // Kram AL