17 juli, 2007

Måndag

och en vecka av semestern har redan gått. I dag har vi gått en sväng i stan... köpt glass på Amada, gick förbi Sjöormen och sen hem till Jan igen. Packade ner handdukar o körde till Skansarna, så Lizette fick badat. Jag hade min bikini hemma, men gjorde inget, då jag ansåg att vattnet var för kallt, så jag hade ändå inte badat *s*

I morgon eftermiddag ska jag jobba lite extra. Fick ett samtal igår om att hjälpa till att göra en hemsida till en firma i Trelleborg, så det ska jag roa mig med. Rätt kul med tanke på att jag förra veckan fick en annan förfrågan om hemsida, så det ska fixas nästa vecka. Det ger inga stora pengar, men just att folk kommer tillbaka o ber mig om hjälp igen e hyfsat stor belöning :) Och denna gången verkar två flugor blivit på smällen *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skojjigt att göra en egen hemsida..
Nancy försökte hjälpa mig en gång.. men ja la ner projektet.. är nog egentligen inte tillräckligt intresserad..
Jag tror att hade jag varit det så har jag ju lagt ner mig mycké mera..

Samma som med denna blogg å dess bakgrundsbyten.

Mmm.. semestern har vett att gå fort.. :o((

Blir det nån semestertripp för er del..??



Nu på lördag ska vi hjälpa våra käran grannar att flytta å sen så blir det grillfest hos de på kvällen... *mysigt*

Å till nästa lördag hade jag tänkt mig att ringa o boka båtresan över till Sassnitz... ska bli trevligt att komma ut på nåt.
Å då ska eventuellt våra kompisar Mia & Lasse oxå med.. oxå kanonroligt.

Ha det så gött på semestern..// Kram Annelie