17 juli, 2007

Fredag...

sa han i butiken att det är idag.. själv har jag noll koll... fick för mig att det var lördag. Men så har jag varit mer eller mindre "borta" ett dygn :( Fick migrän i går eftermiddags. När vi sen körde till Jan hade jag noll koll på var jag befann mig... Körde på en gata o trodde jag var på en helt annan i andra änden av Trelleborg. När vi sen kom till Jan, så satte jag mig i soffan o stannade där resten av kvällen. När sen migränen började släppa vid 2 i natt, så gick jag in o duschade o sen satte jag mig datorn o jobbade ett tag.
I dag gick Jan upp vid 10 o jag en stund senare. Vågade inte resa mig för hastigt, för jag kände av migränen lite. Nu e den borta o i kväll kanske jag klarar att vara trevlig o social.

Jans kompis ringde idag... hans sambo var lite orolig att det skulle bli rörigt om vi kom med upp, då hon jobbar hela dagarna o sen e trött när hon kommer hem. Men Jan sa att vi kan ha middan klar när hon kommer o att vi inte kommer sitta där hela tiden, utan ut o bekanta oss med omgivningarna. Så vi får besked i morgon. Snälla, håll tummarna... vill så gärna med dit!

Inga kommentarer: