06 juni, 2007

Nationaldagen

Var o tittade på några fallskärmshoppare, Jenny tyckte det var jättespännande. Sen gick vi till Netto... köpte bröd o så till Flaningen o matade ankorna. Avslutade på lekplatsen innan vi gick hem till Jan o fikade o stoppade Jenny i badet. Innan vi körde hem, så följde vi med Jan o tvättade hans bil.
Morgonen började med att Jenny höll en liten födelsedagskonsert för Jan *s*

Som jag skrev igår.. jag bröt ihop. Bara grät o grät... Jan tog hand om Jenny...jag fick en stund i lugn o ro... duschade.. vilade o kollade tv. Sen körde dom o hämtade mat som Jan tvingade i mig.
När Jenny somnat så kollade jag på tv en liten stund, sen gick jag in o la mig hos henne. När Jan kom in o la sig så vaknade Jenny till o kröp upp i sängen. Först skulle hon ligga i mitten.. sen bytte hon plats med mig. Varmt o trångt tog jag o la mig i soffan, sov där till kl 9, då Jenny väckte mig. Kröp ner i sängen o sov en timme till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han är väldigt gullig mot dig.. att han tänker på att ta hand om Jenny så du får vara alldeles alena.. för ibland så behöver man det också.
Speciellt när man mår pissigt.. och bara gråter.

Försök att ha dé så gött som du kan ha dé.. // Kram AL

Anonym sa...

Fyller Jan år idag?

Vicki

Anonym sa...

Ja det är allt just nu. Så det fixar sig väl efter hand vem dem ska vara hos. Ronja har feber idag så hon får vara hemma i morgon.

Har ni firat Jan idag?

Kan Jocke sjunga? Jag har aldrig hört honom sjunga. Vi ska ha kalas på lördag men jag kan spela in.

Betapet är nog som alfabet tror jag. Sidan dit är www.betapet.com
Så man lägger ord och får olika poäng för det.

Ha det bra,Vicki