19 juni, 2007

Tisdag

och när jag vaknade i morse var kl 7.15. Ugh... jag börjar jobba då! Försovit mig ca 2 timmar. Ringde dagmamman, smsade Agga o ringde Uffe. Tog sedan det lugnt o var på jobbet kl 9. Som tur är har vi inte mycket att göra just nu.
Efter jobbet hämtade jag Jenny o körde sen till mamma o tog en fika. Skulle hämta lite kläder hon fått till Lizette. Stannade till o pussade lite på Jan när jag körde hem :)
När vi kom hem var Jenny så trött att hon nu gått o lagt sig. Pontus får passa henne när jag kör o hämtar Jessica vid bussen lite senare.

Tänkte spela lite Betapet, men kommer inte in på sidan.. står att jag inte har nån internetanslutning, men jag kan kolla mail o surfa på alla andra sidor. Blir lite irriterad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också problem att komma in på betapet nu på kvällen. Innan på dagen var det inga problem. Det blir så ibland,jag vet inte om det är när många ska in där. Ibland har dem hatt att dem måste fixa till sidan men man brukar komma in då så man får det meddelandet.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Nu har betapet kommit igång
igen :-)

Vicki

Anonym sa...

Jaru,, jag vet inte ett dugg vad vi ska göra.. de lovar ju regn hela tiden så då känns det som att allt kvittar.. usch jag verkligen hatar regn.


OM det mot förmodan skulle bli fint eller åtminstånde uppehåll så blir det nog att vi åker till Limhamn på marknaden som är där.. o kikar runt lite.

Vi får se..

Ha dé.. // Kram AL