14 juni, 2007

Torsdag

och sommaren verkar nästan ha försvunnit... blir nog inte nåt strandbesök i helgen. Ev blir det övertid på lördag, om jag kan få tag på nån som kan passa Jenny. Behöver få ihop lite pengar :)
Nu e jag pank... var t o m tvungen att sluta röka... Men idag hade jag turen att få cigg... Först hade mitt x lämnat en ask i en påse på dörren, när han lämnade lite grejor till Jenny. Sen kom Jan hit med en kasse med mat... o där låg en ask cigg :)

I morgon slutar skolorna här... o Jessica åker direkt till Hästveda... ska tillbringa helgen där. Sen har hon 2 dagars sommarlov innan hon ska börja jobba. Hon har fått sommarjobb på mitt jobb.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var ju synd att ditt ex o Jan tänker på dig när det gäller ciggen... annars så hade det ju vart en bra anledning att sluta.. *s*

Va gött för Jessica att hon fått sommarjobb... så de får lite pengar.

Du kan inte byta helg med Jennys pappa,, så han tar henne denna helg oxå så har du henne två helger på raken sen...??

Ha en trevlig helg.. // AL