25 juni, 2007

Fredrikdalsteatern

i Helsingborg ska få fint främmande :) Jan var iväg idag o köpte biljetter till sig, mig o hans mamma. Den 28:e juli ska vi dit. Ska bli jättekul, det e ju Eva Rydberg som spelar fars där då :)

Jenny e bara så goooo... I går när jag nattade henne, så frågade hon om jag kunde fråga Jan om han vill gifta sig med mig. Men jag fick inte säga det så dom andra hörde, för det skulle bli en överraskning när dom får inbjudan *asg* Och så i kväll kom hon på.. Oj, jag kan ju inte gifta mig med Jan.. jag ska ju gifta mig med Basshunter.... fast jag kan ju kanske gifta mig med bägge...*s*
Nu sover hon sött... hostandes för fullt. Men hon e inte snuvig, så hon kan säkert gå till dagmamman i morgon ändå. Hoppas nu bara att hostan inte väcker henne, för hennes snuttekudde ligger i tvättmaskinen. Då blir det ett fasligt liv!

När Jenny var hämtad i dag, körde vi till Trelleborg o köpte oss en fläkt... måste ha nåt i sovrummet när värmen kommer tillbaka. Förra sommaren lånade vi en av Jan, men den vill han ju ha tillbaka. Jessica o Pontus skulle haft varsin oxå.. det blir ännu varmare på deras rum, dom bor en våning högre upp.

Nej, nu ska jag in i duschen innan sängen kallar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju jätte snällt av Per att Jessika också får vara hemma hos honom. Tycker Jessika det är roligt också så är det ju bra för henne.

Har Per någon annan? Träffar han var det en son han hade?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

:o))

Va skojjigt att åka iväg på nåt sånt... men varför köpte han de??
Bara för att vara snäll eller fyller nån av er år.. eller nåt sånt..??
Mysigt att få svärmor med.. eftersom du gillar henne mycké oxå.