21 juni, 2007

Torsdag...

och jobbat sista dagen denna veckan :) Haft det väldigt lugnt...knappt nåt att göra.

Efter jobbet körde Jenny o jag till Trelleborg o handlade. Blev även en ny trådlös telefon... med färgdisplay. 300 kr... Rea på OnOff :) Har dock inte hunnit testa den än, då batteriet måste laddas upp först.
Efter shoppandet, så körde vi o tvättade bilen o sen tog vi en fika hos Jan. När vi kom dit så satt han i telefon med Ove, han hade ringt o sökt mig hos Jan :) Så jag pratade en stund med honom. Lovat att komma o hälsa på när vi har semester.

När vi kom hem började det åska o när jag skulle natta Jenny, så var Pontus så rädd att han följde med in o la sig hos oss. Varje gång det kom en blixt, så gömde han sig under täcket *ler* Jenny o jag somnade o när jag vaknade för en stund sedan, så hade han gått. Nu spelar jag lite Betapet, sen ska jag gå o lägga mig igen.. sov bara 3 timmar i natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig midsommar trots spöregnet...

Kram Annelie..