22 juni, 2007

Söndag...

och varit en intensiv helg. Midsommarafton firade Pontus o jag hos Jan. Åt gott, kollade på tv o vid midnatt ville Pontus hem, så då körde vi honom o sen tillbaka till Jan igen.
Sov hyfsat länge i går... Planerat att slappa hela dagen, men så kom ett sms o så fick vi köra iväg. Sen fick jag ett litet ryck efter ett samtal med mamma, så jag bestämde mig för att följa med o dansa :) Så på kvällen körde Jan mig dit o sen hämtade han mig vid midnatt... Hade en jättetrevlig kväll o lärde känna lite nytt folk. Och fick dansat med min favoritdansör ;) Han var den förste jag träffade på där o sen kom han o sa att han skulle komma o bjuda upp lite senare :) Han t o m frågade om jag var intresserad av barnarov o sa att han tycker om mig *fniss* Jaja.. hade jag inte haft Jan så... ;) ;)

I dag har vi varit i väg o handlat... Jan köpte video o dvd, så jag fick tillbaka min dvd som han haft i 1½ år. Men jag har inte saknat den... tänkte faktiskt nu att då kan Jenny få den.
Sen körde jag o hämtade Jessica i Staffanstorp o Jenny fick ett stort dockskåp av Lizette. Det tog upp precis hela baksätet. Jenny blev överlycklig...
Sen körde vi o handlade o tog en fika hos Jan, för Jenny saknade honom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*fniss*

Ja, Jan ska nog passa sig.. du har dina kavaljerer lite varstans.. för om jag inte missminner så var det en som ringde upp dig för ett tag sedan o ville dejta dig oxå.. eller det kanske är densamma.. *L*

Jaja, vart var du iväg på dans..??

Gud vad lääänge sedan jag var ute och dansade... vete tusan när jag gjorde sist.
På en "riktig" danskväll med dansbandsmusik..
Jag tycker det är roligt att dansa,, både foxtrog & bugg... (iofs tror jag inte att jag skulle orka att bugga nu p.g.a värken) men roligt är dé.

Ha dé så bra.. // AL

Anonym sa...

Var det bara du och din mamma som var ute och dansa?

Har Jessika firat midsommar hos Lizette?

Hade du bara Pontus hemma till midsommarafton? Åkte Jenny till sin pappa?

Ha det bra,Vicki