26 september, 2011

Oktoberfest :)

I lördags var T o jag på Oktoberfest på Spångholmsskolan i Bara. Jättetrevligt o det var så kul att träffa morbrödrar, mostrar o kusiner.

Jenny var hos Lizette o när jag lämnat henne körde jag till T. Han överraskade rejält med att få för sig att baka Bretzel... o lyckades med bravur :)


Dansade väldigt mycket.. var nog inte många danser som jag stod över... Vi fick riktigt kläm på foxstroten :) Då e det sant som dom säger.. övning ger färdighet! Men vi måste nog öva lite oftare.
T hade fixat maten... GrillHaxe, potatismos, sås och surkål *mums* Som sig bör på en Oktoberfest. En o annan Alter Schwede slank oxå ner.

I morgon e det dax för bugg igen.. ser fram emot det. Men denna gången så får Jenny inte följa med.. hon ska va hos mormor. Blir så sent för henne annars. Extra kul blir det för Agga ska oxå med...

Ja, jag börjar visst leva igen.. tacksam att jag har en vän som har samma intresse som mig o vi har så kul ihop.
Nu ska jag lägga mig o få min skönhetssömn :D

Inga kommentarer: