01 september, 2011

Begravning

I dag har vi varit på Jimmys farmors begravning i Lomma kapell. En fin minnesstund för en underbar människa. Hon har ju faktiskt varit med o format Jimmy till den han är, eftersom han bott hos henne i nästan 10 år.

Det var kaffe, mackor o kaka efteråt... o titta så stilig Jimmy han var. Ja, det var faktiskt dom andra barnen oxå. Alla uppförde sig ordentligt... men Jenny sa efteråt: Usch, vad det var tråkigt på en begravning... Japp.. det e det!

Mindre kul att komma upp i morse o se att jag hade punka på bilen.. körde iväg o pumpade däcket o såg då att det satt en skruv där. Får sticka i väg i morgon o se om jag kan få det lagat. Hmm... min bil börjar kosta en del pengar nu... vill ha en annan bil!! Vill ha Volvo!!

Eftersom vi inte har nåt att göra på jobb just nu, så har jag tagit semester i morgon. Ja, delvis pga den jäkla förkylningen som flög på mig i går kväll... Kraxar som en kråka... ont i halsen o huvudet. Tror jag ska ta o lägga mig o så får Pontus fixa middan.

Jimmy o Pontus snackar om att åka o fiska.. dom skulle visst kolla om T vill hänga med. Kanske kan dom ta det i samband med att Pontus ska hjälpa T med datorn..

Sen vill jag bara säga: Hejja Ronnie.... ge inte upp - du fixar det! Så jäkla stolt över dig!! Och om du tycker det blir jobbigt.. bara säg till, så kommer jag upp o håller dig i handen.. det e det som vänner e till för! <3


Inga kommentarer: