03 oktober, 2011

Måndag

Ja... då var det måndag... en ny frisk vecka... fast min rygg e inte frisk... varit kass en vecka nu o det blir bara värre o värre... o jag vet att det har med mina arbetsuppgifter att göra, då vi nu synar bilar på ett helt annat sätt... Våra protester hjälper inte... att vi alla får ont i ryggen o mår dåligt av det, spelar ingen roll.. kundernas önskemål går före personalens hälsa. Får se hur länge jag orkar... eller snarare min rygg.

I lördags övertalade Annika o Lena mig till att följa med till Lyktorna. Dom bor i Landskrona, men skulle hit. Pontus passade Jenny de 2½ timme jag var iväg. Åh, så kul det var att träffa dom, flera år sedan senast. Annika o jag har ju nästan vuxit upp ihop, iaf sen våra Jockar var 2 år :) Sen har vi ju umgåtts i många många år, bara de senaste 12 åren som vi inte haft nån vidare kontakt. Men nu så. Tyvärr så kunde jag inte stanna så länge... för det första så sa ryggen ifrån o för det andra så ville jag hem till Jenny. Så lite efter midnatt var jag hemma. Men det var en trevlig kväll :)

Och i går kväll var vi i Landskrona hos Dennis mamma o firade Jessica, som fyller 22 på onsdag :) Jättekul att vi kunde samlas alla :) Jan körde, vi hämtade upp Lizette på vägen. Jessica hade köpt kakor o Dennis mamma hade bakat tårta. En riktigt trevlig kväll :))

I natt har jag bara sovit ca 2 timmar, så jag e rätt mör nu. Håller på o fixar fläskpannkaka... sen blir det sängen. Hade tänkt färga håret i kväll, men orkar nog inte. Kan ta det på onsdag.. i morgon e det ju buggkurs.. även om jag har för ont i ryggen för att dansa, så får jag ju dit o se vad vi lär oss för nytt. Hmm... sen måste T o jag försöka få till en övningskväll.. både på bugg o foxstrot :)

Inga kommentarer: