11 september, 2011

Jaha...

..då e det söndag o i morgon räknar jag med att jobba. Är fortfarande förkyld, men på bättringsvägen, bortsett från hostan.

Igår kväll körde vi till T. Lagade middag o käkade ihop. Pontus o Jenny hade sina datorer med, så dom satt o lekte lite vid dom... sen kollade vi en film (I Robot) och åt lite chips. Dock var det inte nån film för mig, men vi hade en trevlig kväll. Jenny blev trött o gick o la sig o somnade bums. Väckte henne sen när vi skulle köra hem o konstigt nog, så lyckades hon hålla sig vaken hela vägen hem :) Kanske för att Pontus pratade oavbrutet, haha.

Nu ska vi köra till Jan.. jag tänkte färga håret där... Jenny ska cykla till en kompis. Sen blir det till att planera middag o köra o handla. Jenny har önskemål om potatis, sås och nåt kött, så det lutar med att det blir nåt sånt.

Nästa helg ska jag ju på grisfest... ska bli jättekul! Och helgen efter ska jag på Oktoberfest i Bara... ska oxå bli kul. Bestämt oss för att vi ska ha varm mat med oss, så jag ska kolla med Jan om jag kan få låna hans kylväska, som även går att ställa in på värme. Fast sen e det kanske inte så kul att kånka på kylväskor när vi tar bussen hem sen... men å andra sidan, så måste jag dit dagen efter o hämta min bil.

Nej.. dags att göra sig klar o köra.

Inga kommentarer: