20 september, 2011

Grisfest, mm

Var verkligen en lyckad fest i lördags. Sååå god mat... (tack, Räkan), Underbar musik (tack, Linsan), en massa trevligt folk o en hel del nya vänner :) Minns inte när jag dansade så här mycket, hade lite träningsvärk i söndags.

I kväll har jag varit på buggkurs i Törringe med T... jisses, så skoj det var. Och nu har vi t o m lärt oss dansa ihop :-)) Ser redan fram emot nästa tisdag. Var kul att träffa T´s vänner oxå.. trevliga som attans :-)

På lördag ska T o jag på Oktoberfest i Bara, ska bli kul. T fixar det mesta av maten vi ska ha med oss... tror jag får nöja mig med att vara ett trevligt sällskap, haha. Ska bara lösa hur vi enklast tar oss dit.. hem blir det nog taxi. Jenny ska va hos Lizette.. ev åker hon dit redan på fredag.. får väl se.

Nu ska jag börja förbereda mig för sängen... tror jag. Fortfarande lite uppe i varv efter allt buggande... borde varit i säng ju.

Inga kommentarer: