08 september, 2011

Torsdag

...o jag e fortfarande hemma från jobb o e sjuk :( Förkylningen blev en influensa o även Jenny blev sjuk. Men hon ska gå i skolan i morgon... o sen på kvällen ska hon gå på kalas.

Annars så har det inte hänt så mycket.. ska lämna bilen på verkstad i kväll när Jan kommit hem från jobb. Sen sover vi hos honom, så vi slipper gå till skolan i morgon bitti.

Troligtvis ska T o jag gå buggkurs igen... denna gången i Törringe isf. Ska bli kul!! Har ju pengar kvar av friskvårdspengen från jobb, lika bra att använda det innan dom bränner inne. Funderar även på att börja på Friskis & Svettis.. får väl se hur det blir med den biten.

Nästa helg ska jag på grisfest i Svedala.. ska bli kul, aldrig varit på det tidigare. Blir extra kul om Maria oxå följer med, hon har anmält sig, men får ev förhinder. Håller tummarna. Kommer troligtvis en massa gamla skolkamrater på festen oxå, en del har jag kanske inte träffat sen jag var 13.

Nu ska jag in i duschen o sen ska det köpas presenter inför morgondagens kalas.

Inga kommentarer: