03 september, 2011

Förkyld!!!

Attans.. jag har åkt på en förkylning... ett år sedan sist... men ju inte mindre förkyld för det, haha. Tog semester igår för att va hemma o vårda förkylningen.. trodde att den började ge med sig.. men så tog den ny fart igen.

Vi var hos Jan i natt.. men knappt sovit nåt.. just pga förkylningen. Jenny har varit o lekt med en kompis, nu e vi hemma om några timmar, men kör tillbaka till Jan sen. Jenny vill leka med en kompis där sen.... o jag får kanske en chans att sova lite längre i morgon bitti. Tänkte leta reda på en bok o ligga i sängen o bara läsa :) Gäller att passa på :)


Denna vecka har jag bara jobbat EN dag.. måndag hade jag bestämt semester sen tidigare, då vi var iväg till HC... tog sen semester tisdag med. Jobbade onsdag... var på begravning på torsdag o sen tog jag semester fredag, eftersom det inte va nåt att göra på jobb.... Nästa vecka tänkte jag jobba hela dagen.

Var o lagade punkteringen igår.... på torsdag ska jag lämna in den för att få lagat hålet på avgasröret... Då ska jag kolla vad dom tar för att byta olja o oljefilter... sen bör bilen va i tipp-topp-form... Wrooom!

Inga kommentarer: